לוגו, בעברית סַמְלִיל, מייצג בצורה ויזואלית את החברה, ומייצר הזדהות עימה. הלוגו מעביר בצורה גרפית ערכים וחזון, על מנת להשפיע על תודעת הצרכן ולחבר אותו לחברה.
כמה כללים קטנים ולא מחייבים!
- בבחירת השם – דבר ראשון עשו עליו גוגל, תראו האם הוא כבר בשימוש ואילו משמעויות יש לו, גם בשפות אחרות.
- מומלץ להשתמש במספר מועט של צבעים, כדאי שגם לצבעים יהיה חיבור עם מה שהחברה מסמלת.
- כדאי להשתמש בצורות פשוטות וקווים נקיים, שייצגו בצורה ברורה את החברה.
- חשבו על איך הלוגו מייצג את הרעיון שלכם, בדקו שגם אחרים מבינים את החיבור.
- במידה ואתם משלבים את שם החברה, הקפידו שהשם יוצג בצורה ברורה, מתלבטים האם זה ברור? שוב שאלו אנשים.